Julie & Julia & Soğanlar



Son İstanbul Film Festivali'nde, Julie & Julia'nın galasından çıkarken önümde yürüyen bir kadının sözlerine kulak misafiri oluyorum. " Ya başroldeki kadın da çok edilgen oynamış dimiii ? "
O an  "Pardon ama birincisi o başroldeki kadın dediğiniz Meryl Streep oluyor ve ikincisi Modern Family'den Cam'in de belirttiği gibi Meryl Streep Batman'i bile oynar!!! " demek istiyorum; ama yine de susuyor ve şaşkın şaşkın yürümeye devam ediyorum.

Julie & Julia bu yıl izlediğim en keyifli filmlerden biriydi. Sanki koltuğa sırtımızı yaslayıp bu süre boyunca gülümsememiz için çekilmişti. Resimde gördüğünüz soğan sahnesi de benim filmde en çok güldüğüm sahne. Fransa'da profesyonel aşçılık sınıfına yazıldıktan sonra sınıftaki diğer aşçı adaylarının soğan kesme hızına yetişemeyen Julia'nın eve döndükten sonra hırs yapması ve onlarca soğanı kesmesi bana ve salondaki pek çok seyirciye  kahkaha attırmıştı. 
P.S: Birazdan sürpriz bir yazı post edeceğim. Benim güldüğüm sahnelerin yanı sıra bakalım başka kimler hangi sahnelere gülüyormuş :) Siz de hiç çekinmeden en çok güldüğünüz sahneyi benimle paylaşabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder