Finding Nemo



Animasyona karşı apayrı bir zaafım var benim. Finding Nemo'yu izlerken küçük kuzenimin benim filmi hayran hayran izlememe şaşırdığını hatırlıyorum. Ayrıca filmi izlerken velilerden çekindiğim için salondaki diğer ufaklıklar gibi alkışlarla tepki veremesem de kahkahalarımla hepsini bastırmış olabilirim :p

Açıkçası hangi sahneyi yazsam diye çok kararsız kaldım ve en çok güldüğüm 2 sahneden birden bahsetmeye karar verdim.
Komün halinde takılan balıkların yön tarif edişi ve Dory, Avustralyayı sorduğu an bu  parlak balıkların kendi ses efektleriyle Sydney Opera House'a dönüşmeleri beni çok güldürmüştü. (bkz: alttaki resim)
Filmin bittiğini sandığım an ortaya çıkan bonus sahnede, akvaryumdaki balıkların okyanusa ulaştıkları halde aslında tam olarak da ulaşamadıklarını gördüğüm sahne  de en çok güldüğüm diger sahne (bkz:Üstteki resim) 

Son olarak, sahne olmasa da Dory'nin her seferinde Nemo'nun adını unutup Memo, Bingo, Fabio, Cheeto, Elmo ve buna benzer isimler sayışını da hatırlatıp ardından sorarım size, mavi ve turuncunun birbirine bu kadar yakıştığı başka bir film var mıdır acaba :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder