Esra'dan da Bir Sahne




Çok küçüktüm, sanırım ilkokul üç ya da dört. Ne zaman televizyonda polis akademisinin fragmanları dönse ekrana yapışır, saatini ve gününü not eder, serinin her bir devam filmini ayrı bir heyecanla beklerdim. Sürekli garip sesler çıkaran zenci adam, sarışın seksi kadın polis, Mahony ve kafayı yemiş akademi müdürü ile 90’larda çocuk olanlar için bir fenomendi adeta Polis Akademisi.

Bu sahne onca polis akademisi serisi içinde en çok güldüğüm sahnedir. Kötü amaçlı polisler takip sırasında yanlışlıkla bir gay bara düşerler. Bu gay barın ismi ‘Blue Oyster Bar’ bu arada. Yanlışlıkla gay bara düşen polislerimiz bir anda kendilerini gay polis amcaların kollarında dans ederken bulurlar ve bu sahneyi bu kadar akılda kalıcı yapan da benim için sanırım fonda çalan müzik. Hala daha kimin bestesi, kimin albümünden hangi şarkı bilmem. 

Aradan uzun yıllar geçmiş olmasına rağmen şimdi bile ara sıra youtube frekansımda süregelen bu sahne olabildiğince güldürmüş olacak ki beni, ben de Mehmet aracılığı ile sizlerle paylaşayım istedim.
 
Esra,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder