Despicable Me


Güldüren sahnelerime bugün de bir animasyonla devam ediyorum. Despicable Me-Çılgın Hırsız biraz çocuksu bulduğum, ama yine de keyifle izledigim bir animasyondu. Filmde herkes Minyonlara gülse de (ben kendilerinden pek haz etmedim) benim favorim Agnes'ti. Gru'nun kızları evlat edindikten sonra evin kurallarını anlatırken
"Evde koşmak, bağırmak, gürültü çıkarmak, geğirmek, gaz çıkarmak... yasak" demesi ve sonrasında Agnes'in peki bu rahatsız edici sayılır mı diyip elleriyle hafifçe yanaklarına vurarak garip sesler çıkardığı sahne beni çok güldürdü. Galiba sahneyi bu kadar komik bulmam çocukken benim de dilimi, yanaklarımı veya dudağımı kullanarak buna benzer garip sesler çıkarmayı çok sevmemden kaynaklanıyor.
Anlattığım sahne ve diger komik Agnes anları için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder